[undersøgelse] Hvad software mangler i?

Tags:    diverse ide

<< < 12 > >>
Hej folkens!

Jeg er lige ved at lave en lille "markedsundersøgelse" og det er helt valgfrit om i vil deltage. Det er ikke rigtigt nogen reklame eller noget, så jeg håber ikke jeg vil blive flamet for det. (Gør jeg sikkert alligevel :D ). Men dertil vil jeg godt påpege at andre udviklere jo også kan drage nytte af denne her tråd.


Uanset hvad, så søger jeg efter svar på "hvad mangler brugerne". Jeg har lige haft lavet et mellemstort værktøj til at hjælpe familiemedlemmer med at trække billeder ind på computeren fra Nokia telefoner. Og det har altså givet mig blod på tanden til at lave mere "bruger rettet" software i stedet for altid at være så målrettet mod techbrugerne og server værktøjer, sourcecodes or alt den slags.

Men hvad mangler almindelige brugere egentlig?

Hvilke funktioner savner I fra den software som I bruger til dagligt?

Hvad kan gøres bedre, hvad er godt (bare sådan overordnet).


Som sagt var mit nokia værktøj affødt af nogle lidt ældre familiemedlemmer ikke fandt Nokias og Microsofts egne værktøjer særligt lettet at bruge. Så hvis i kender lignende software i selv (eller måske forældre ell.) kan have problemer med, så skriv endelig her i tråden.





Helt sikkert, men kun til Windows. Så det gerne til X-platform.


You know, Google? Jeg ved godt det her var om idéer og det, men nu tog jeg det lidt som en udfordring. Jeg er 100% på det er lavet et par gange før, og det ser vidst også sådan ud.

http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=clipboard+sharing+cross+platform



<< < 12 > >>
t